"ဘေလာ့လုပ္ၿပီး စာေတြ ေရးစမ္းပါဗ်ာလို႔" တိုက္တြန္းသူေတြက တိုက္တြန္း ခဲ့ၾကတာ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ တိုက္တြန္းၾကတဲ့ အရင္းႏွီးဆံုးမိတ္ေဆြမ်ားထဲက တစ္ဦးကေတာ့ အေမရိကန္မွာေရာက္ေနတဲ့ ေဒါက္တာေသာင္းတင္ (စာေရးဆရာ လူမ်ိဳးေနာ္)ပါ။ ဇနီးျဖစ္သူက အနီးကပ္ အားေပးတိုက္တြန္းခဲ့ သလို သမီးျဖစ္သူကေတာ့ ယခုဘေလာ့ကို အစမွအဆံုး လုပ္ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ တယ္။ ေရးမယ္ ေရးမယ္နဲ႔ အခုမွပဲ ေရးျဖစ္ပါေတာ့တယ္။ ကမာၻမွာ အရည္ အေသြး အေကာင္းဆံုးကၽြန္းထြက္ရွိတဲ့ အမိျမန္မာျပည္နဲ႔ ကၽြန္းပင္ေတြ ၀န္း ရံထားေလ့ရွိခဲ့တဲ့ ေမြးဇာတိ ကန္႔ဘလူၿမိဳ႔ကို အမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳ႔လ်က္ ဒီဘေလာ့၏အမည္ကို 'ကၽြန္းသာယာ'လို႔ ေပးလိုက္ပါသည္။

Monday, July 18, 2011

မိမိကိုယ္ကို ဤသို႔ ႏိႈင္းယွဥ္ရမည္

အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္သည္ ဘဂၢတိုင္း၊ သုသုမာရဂိရၿမိဳ့၊ ေဘသကဠေတာ၌ သီတင္းသံုးေတာ္မူစဥ္ ရဟန္းတို႔ အား -

"ငါ့သွ်င္တို႔၊ ထိုသေဘာတို႔၌ ရဟန္းသည္ မိမိကိုယ္ကို ဤသို႔ ႏိႈင္းယွဥ္ရမည္။

~ အလိုဆိုးရွိေသာ, အလိုဆိုးတို႔၏ အလိုသို႔လိုက္ေသာပုဂၢိဳလ္ကို၊

~ မိမိကိုယ္ကိုျမွင့္တင္တတ္ေသာ, သူတစ္ပါးကိုရႈတ္ခ်တတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို

~ အမ်က္ထြက္တတ္ေသာ, အမ်က္လႊမ္းမိုးခံရေသာ, အမ်က္ထြက္ျခင္းအေၾကာင္းေၾကာင့္ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ တတ္ေသာ, အစြဲႀကီးေသာ, အမ်က္ႏွင့္စပ္လ်ဥ္းေသာစကားကို ဆိုတတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို၊

~ ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကို ဆန္႔က်င္ဖက္ျပဳ့ေသာ, ႀကိမ္းေမာင္းေသာ, ေစာဒကကို အျပစ္ျပန္တင္ ေသာ, စကားတစ္မ်ိဳးျဖင့္ စကားတစ္မ်ိဳးကို ဖုံးလႊမ္းတတ္ေသာ, အမ်က္ထြက္ျခင္း ျပစ္မွားျခင္း ကို ထင္ရွားျပဳတတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို

~ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို ေခ်ဖ်က္တတ္ေသာ, ဂုဏ္ၿပိဳင္တတ္ေသာ, မနာလို၀န္တိုတတ္ေသာ, ဟန္ ေဆာင္ လွည့္ပတ္တတ္ေသာ, ခက္ထန္ေသာ, အလြန္ေမာက္မာေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို၊

~ မိမိအယူကို စြဲလမ္းတတ္ေသာ, ၿမဲၿမံစြာယူတတ္ေသာ, မစြန္႔လႊတ္နိုင္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို၊

ငါ မခ်စ္,မႏွစ္သက္။ 

ဤသေဘာတို႔ ငါ့မွာရွိခဲ့ေသာ္ ငါ့ကိုလည္း သူတစ္ပါးတို႔ ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္မည္မဟုတ္ဟု ႏိႈင္းယွဥ္ရ မည္။

ငါ့သွ်င္တို႔၊ ဤသို႔သိေသာရဟန္းသည္ ဤသေဘာတို႔ကို စြန္႔လႊတ္နိုင္သူ ျဖစ္အံ့ဟု  စိတ္ကိုျဖစ္ေစရ မည္

ငါ့သွ်င္တို႔၊ ရဟန္းသည္ မိမိကိုယ္ကို ဤသေဘာတို႔ ငါ့၌ ရွိေလသေလာဟု ဆင္ျခင္ရမည္။

အကယ္၍ ဤသေဘာတို႔ မိမိ၌ ရွိသည္ဟု သိအံ့။ ယုတ္ညံ့ေသာ ထိုအကုသိုလ္တရားတို႔ကို ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္

အကယ္၍ ဤသေဘာတို႔ မရွိသည္ဟု သိအံ့။ ထိုရဟန္းသည္ ကုသိုလ္တရားတို႔႔႔၌ ေန႔ေရာညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထိုႏွစ္သက္ျခင္း, ၀မ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္သာလွ်င္ ေနရမည္။" ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။




စာကိုး - ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇြန္လထုတ္ အပၸမာဒ ဓမၼရသ မဂၢဇင္းမွ ထုတ္ႏႈတ္ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

No comments:

Post a Comment